.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت از کالاهای تولید داخلی سیاست اصلی است
فرماندار ساری، سیاست دولت را در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، حمایت از کالاهای تولید داخل اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان صبح یکشنبه در نخستین نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان با اشاره به اینکه دولت تلاش جدی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارد، گفت: به عنوان کارگزاران دولت باید سیاست های دولت در این زمینه را پیگیری کرده و مبادی قاچاق کالا و ارز را مسدود کنیم.

وی با تاکید بر  ممنوعیت دستگاه های اجرایی درباره خریداری کردن کالای خارجی که مشابه داخلی دارند، افزود: حمایت از تولید داخل، منجر به رونق اقتصادی و افزایش اشتغال می شود.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه دولت تلاش جدی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارد، گفت: به عنوان کارگزاران دولت باید سیاست های دولت در این زمینه را پیگیری کرده و مبادی قاچاق کالا و ارز را مسدود کنیم.

این مسئول با بیان اینکه مشاغل بسیاری به دلیل قاچاق کالا از بین می رود، تصریح کرد: اشتغال در عرصه تولید به دلیل قاچاق کالا در معرض خطر قرار دارد.

حسین زادگان با اشاره به فعالیت های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان، گفت: لازم است دستگاه های مختلف در این عرصه، همکاری گسترده تری داشته باشند تا فعالیت های این حوزه تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

در ادامه مسئول کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرمانداری شهرستان ساری اظهار کرد: نیاز است اصناف و اتحادیه ها با آموزش های دوره ای نسبت به موارد مصداقی قاچاق کالا، آگاهی بیشتری کسب کنند.

به گزارش مهر:محمد زلیکانی گفت: اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی به مردم هم می تواند تاثیر گسترده ای در مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.769 seconds.